Matrikulasi Pulau Pinang !


posted by Hadri Aziz on

No comments

Assalamualaikum dan salam sejahtera !

Alhamdulillah hari ni aku dah selesai mendaftar di matrikulasi pulau pinang. bertolak dari rumah hari ahad petang. sampai pulau pinang dalam pukul 10 lebih kalau tak silap. malam tu menumpang di rumah saudara berdekatan dengan matrik. pagi pagi dengan semangat nya bangun awal. haha. mandi dan bersiap untuk mendaftar. nak masuk matrikulasi memang sesak. nasib baik datang awal sikit. lepas dah siap daftar. amik kunci bilik dan mula lah angkut barang. barang sumpah bnyak, macam nak tinggal tiga tahun kat sini. haha.

nasib baik dapat paras 2, takda lah tinggi sangat. lokasi bilik pun strategik, dekat dengan tandas dan blok pun sebelah cafateria je. boleh usha orang kat cafateria dari bilik. bilik dua kali ganda besar daripada bilik kat mrsm kkb. satu bilik empat orang. roomate aku dua orang budak penang, sorang budak kelantan.

ramai jugak kawan yang aku dah kenal kat sini, Zaidi, Jebo, Kalai, Syamil, budak Sekolah Simpang Lima pun ada, Sekolah Tunku Abd Rahman Putra pun ada. memang ramai. malas lah nak tulis satu satu nama.

k insyaAllah everything will be fine. mula kuliah selepas minggu orientasi. macam tak sabar tapi takut dalam masa yang sama. hehe. kbye

stay sexy stay healthy

http://about.me/hadri
Hadri Aziz. 

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers