Matrikulasi Pulau Pinang , wait for me aaaa !


posted by Hadri Aziz on

2 comments

Assalamualaikum, salam 1 Malaysia !

Pejam celik pejam celik, aku dah nak masuk matrik. nak masuk alam baru. alam di mana aku terpaksa memaksa diri berdikari. mak ayah, abang dah besar !

ya, matrik pulau pinang. aku masih tertanya lagi kenapakah kerajaan campak aku kat sana. punya lah aku mohon dekat dekat tapi kerajaan bagi jauh jauh. haha. keh takpa redha. ada hikmahnya. mungkin kerajaan nak aku kenal pulau pinang sebab aku tak ingat kali terakhir aku jejak kaki ke tanah pulau pinang. insyaAllah kat sana aku tak kan rasa terpinggir bila mula mula masuk sebab alhamdulillah aku ada ramai kawan yang masuk sana. so tahu lah siapa aku nak tegur bila sampai sana nanti. haha. tak macam bila masuk PLKN, haram tak kenal sesiapa.

bye kawan kawan, semoga berjaya ye ! yang mana dapat sambung belajar, belajar elok elok *note to self*.
jangan jadi malas macam aku kat maktab dulu. kah kah kah *another note to self*. matrik bukan senang orang kata.


Kbye, stay sexy, stay awesome !

http://about.me/hadri
Hadri Aziz. 

2 comments

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers