PLKN ? Done baby im DONEEEE !


posted by Hadri Aziz on

No comments

Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum, Salam Sejahtera, Selamat Pagi Petang Siang Malam, Salam Kekeluargaan dan Salam 1 Malaysia !

Yaaay, Alhamdulillah, aku dah berjaya menamatkan Program Latihan Khidmat Negara selama 75 hari. tak percayalah aku berjaya menamatkan latihan di Kem PLKN Millennium, Beranang, Selangor dengan jayanya.  Mula mula masuk memang memaki hamun sumpah seranah kerajaan sebab hantar aku masuk PLKN tapi lepas berjaya menamatkan latihan aku rasa syukur sangat terpilih. aisehhh, ayat mcam bagi ucapan depan perdana menteri. haha. selepas cuti tahun baru cina, aktiviti di kem makin memang boom boom gempak ah. haha. tapi memang tenaga aku didera secukup cukupnya. penattttttttttt *mukalesutakbermaya*

so, lets let the picture speak on behave of it master. muahahaaha

Fiesta Sambutan Tahun Baru Cina di Stadium Putra, Bukit Jalil ! datang makan je, nom nom nom. saya suka makan percuma 

Me , Fitri dan Im. dua dua ni dormmate aku

Fikri mostly known as Sam :) 
dengan adik aku yg nakal nauzubillah, Miza :)
pergi PLKN dapat adik, haha. orang cakap muka aku dengan dia hampir sama

jadi macam banduan kena mencangkung depan stadium. haha.
mesti orang ramai cakap "alolo, kesiannya budak PLKN" -.-
Simulasi Pilihan Raya Kem Millennium, Beranang ! cikgu kelas kenegaraan aku pilih aku jadi MEDIA ! yaaay! Mula mula tu aku jadi antara calon calon YB tapi aku tak lepas interview so jadi media je lah. haha. kerja media sumpah best ! ambik gambar, temu ramah, buat gossip tentang YB dan macam macam lagi. memang rasa macam media betul lah. haha. 
barisan media yang cantik dan kacak. media botak seksi ok. hahaha

Azrie, Lia (dia jadi YB sebab tu baju vouge meletop), Wan and aku tak kenal
siapa yang pakai baju hitam tu. negro mana ntah. haha -.-

me and Ikiy. teman segila sekepala
Wirajaya dan Kembara Halangan. hmm, hmmm, pikir, hmmm, yeah. kembara halangan merupakan aktiviti mengotorkan batik PLKN. hahaha. wirajaya pulak, hmm, dapat buat sampai petang je, tak dapat nak tidur dalam hutan. hutannnnnn lah sangat. haha. padahal sebelah kem je. yg memisahkan tapak camping dengan kem hanyalah lombong. 
bersama abang gagah perkasa, syed selepas kembara halangan. 

gambar di camping site semasa wirajaya. waktu ni orang tengah gelabah turunkan khemah sebab
nak hujan. aku sempat lagi peace peace >.<
Malam Seribu Kenangan. Aku buat persembahan sajak bersama lagi 3 orang rakan seperjuangan. persembahan kompeni Charlie memang sangat menyayat hati. kan kawan kawan ? siap ada yang menangis lagi. 
Olla, im Kadazan. ok olla tu bukan bahasa kadazan. haha
pinjam baju kawan kadazan untuk malam seribu kenangan

FRIENDSSS! Tak sangka boleh rapat dengan dorang. lagi sorg Faiz takda dalam gambar
Faiz mana Faiz ?
Am busuk busuk :P 

Franches ma gurlllll ! 

Zarif Hasif 

Ching :)

cikgu Mail roxxxx . 

amanda

cikgu Hadhi bangun bangun bangun. aww rindu :')
Majlis Penutup PLKN dan Persembahan Kebudayaan. Aku join tarian melayu. sangat seronok walaupun banyak konflik penari tarian melayu. haha. masalah itu ini lah tapi akhirnya jadi jugak. yeah ! 
moment campak beret. wewiiiit. kepuasan berganda. tapi lepas cambak beret
dan keluar baris terus lari tukar baju untuk persembahan. haha
dari atas sampai bawah, ikhlas orang,. haha. semua pinjam je :p

jayyyyy !

Cikgu Ya :)

dengan Justin Bieber, oh tak, Chi. haha.
pasangan menari aku. dia nak baju warna purple
sebab Bieber sangat sinonim dengan purple

Alif Hatta :)

Mai. 

Lia Kardash

Memmm 

Fidos 

malay dance team 

Komandan kem yg chubby bubby mubby blubby bloob bloob -..-
  
wan 


and program terakhir di PLKN, Sambutan Hari Wanita di Putrajaya. tahniah aku dan beberapa kawan aku yang naik bas dari Shah Alam dan Kuala Selangor telah terpilih untuk balik hari ahad dan ikuti program ni. tahniah ye. hahah -.- dapat jugak lah enjoy dengan kawan kawan buat kali terakhir. memang seronok meggila di Putrajaya. Lepas tu terus berpecah balik. waaaaaaaaaaaa


Eva dan Amy 

Kat blakang ada perbarisan, sempat lagi amik gambar sebelum perbarisan sampai depan. haha

muka tebal makan tepi jalan. muahahaha
 THE END of PLKN life :'(

lepak dengan Sam dan Azrie :')

tepi lombong dengan Ikiy :')

kayak. haha. dengan beraninya ktorang keluarkan kayak dari rumah bot :')

move bij moveeeeeeeeee :')

jeti yang tak pernah digunakan. haha. dengan beraninya kami pergi. muahahah :')

aktiviti surau malam sabtu. tgal berapa kerat je orang. aktiviti kami ? menangis sebab teringat kawan :')

*krik krik krikkk*

with kesayangan, Lia and Mem :* 
Terima kasih kawan kawan dan cikgu cikgu. Terima kasih untuk segala kenangan. Maaf kalau ada salah. memang sedih bila berpisah sebab tak tahu bila lagi boleh jumpa. especially kawan kawan aku dari Sabah dan Sarawak. Sedih gila sebab waktu budak Sandakan and Kuching balik takda orang kejut aku. tak dapat nak peluk cium sebelum mereka pergi. bangun pukul 6 terus lari pergi bas. sempat lambai kat budak Kuching je. weh nak korang balik. nak korang. tak sangka walaupun kenal tak sampai tiga bulan tapi aku boleh sayang korang ketat ketat. korang semua memang terbaik. harap harap dapat jumpa korang semua lagi. seronok dapat kenal korang semua. each person is special in their own ways. thank you guys. thank you ! jangan lupa Hadri. jangan lupa Sedap. jangan lupa Obama. jangan lupa nigga ni. sayangggggggggggggggggggg korang semua :')


http://about.me/hadri
Hadri Aziz. 

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers