#PhotoMemories Fun day at AEON Ipoh Station


posted by Hadri Aziz on

No comments

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia :)

23 September 2012
Aku dengan Nizam mengambil keputusan gila untuk keluar jalan jalan dengan Ika dan Dila. ok memang gila. bukan nak keluar dekat pekan KKB je tapi sampai nak jalan ke Ipoh. jauh ok Ipoh dengan KKB -.- selepas otak aku berfikir secara tidak rasional akhirnya aku join je dorg. haha
malas nak cerita panjang-panjang, kat ipoh jalan jalan, makan makan then tolong nizam beli baju untuk dinner. tengok jam dah 7 malam. gelabah nak balik sebab takut terlambat tapi Ika dengan Dila masih dalam pawagan lagi. aku dengan nizam tak tengok wayang sebab tak sempat. kereta tak boleh bwak laju sebab ada masalah. dalam kereta bincang ah macam mana nak lepas pak guard bla bla cikgu semua siap sediakan alasan lagi. haha. akhirnya sampai tanjumg malim dalam kul 10.30 lepak lepak kejap pastu pergi makan kat restoran berdekatan UPSI. dalam risau boleh lagi makan. haha. pastu balik. nasib baik pak guard tak kesah kitorang balik lambat. sampai bilik kwan marah marah sebab buat dorang risau sampai nak call polis. bhahaha. sory ah :( bateri phone aku dengan nizam dua dua mati tengah jalan. still rasa bersalah lagi dekat kawan kawan aku. waaaaaaa

masih happy lagi sewaktu bertolak. tak pikir ada masalah T_T

nak try SOS sebab kereta ada masalah tapi tak jadi pape pun. hiasan je





sempat lagi minum ni. mulut membebel "weh mana dorg ni *minum* weh risau *minum*"

me and Tay Lautner. weeee

makan malam. muka happy kan ? bhahaha
tak tahu nak cakap ni memori pahit atau manis. hahaha. tapi best jugak sekali sekala jadi budak nakal :P

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers