2013 : another year to live


posted by Hadri Aziz

No comments


Assalamualaikum dan salam sejahtera

wow, 2012 dah nak tamat. macam tak percaya. esok tahun baru, permulaan baru, azam yang sama tiap tahun, hari baru, buku baru, pengalaman baru. Ya Allah macam tak percaya 2012 dah nak habis. i willl be expecting more good things to happen in 2013. dengan PLKN, keputusan SPM, dan juga kehidupan baru di universiti atau kolej. tak sabar nak tunggu apa yang Allah dah rancang untuk aku. 

guys, strangers, acquaintance, anonymous, thanks for making my 2012 the kind of best year of my life. banyak perkara yang menarik berlaku. banyak memori masam pahit manis. thanks to my bestriend, Mustafa, Nik, Azrul for making my life awesome. thanks isteri isteri ku, Amy, Pija dan Jijie kerana sudi bermadu dan menceriakan hidup aku. waktu aku sedih dorang lah yang ceriakan aku :') korang lah isteri yang terbaik pernah aku ada. thanks also to my daughter , Husna, recess and class time wouldnt be awesome without you. to my crazy classmate, you guys are the best classmate ever since aku form 1 kat MRSM KKB. i really do miss you crazy guys. thanks a bunch to all of you. and not to forget, my boyfriend, Shamsul Aiman, i love you kawan, i promise i will never forget you. i promise. 

with this i ended 2012 with Alhamdulillah and started 2013 with Bismillah 


http://about.me/hadri
Hadri Aziz. 

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers