Fraser Hill Unexpected Experience


posted by Hadri Aziz

3 comments

Assalamualaikum HELLOOOOOOOOOOOO !

Excite excite, first sebab dah lama tak update blog, dua sebab baru balik Fraser Hill, tiga sebab baru lepas makan, empat lima enam dan seterusnya takda sebab yang munasabah.

27November2012, sepatutnya semua budak Biologi dah balik, tapi ayah aku busy walaupun sebenarnya tak busy mana and aku terlampau keras kepala tak nak balik hari tu, so aku balik 28November2012. Malam tu tinggal sorang-sorang dalam bilik. Budak prinsip akaun semua belajar sampai pukul berapa ntah so aku #foreveralone. haha. hari Rabu tu tetiba ayah aku suruh pakai cantik cantik sebab nak pergi Fraser Hill. sebanarnya dari from 2 lagi nak pergi akhirnya sekarang baru dapat pergi.

skip skip skip cerita dengan family, malam tu pukul 7.30 lepas solat Maghrib, aku keluar jalan-jalan sekitar pekan Fraser. aku Instagram ah gambar #foreveralone tengah lepak sorang-sorang di malam hari then @iejam_akito tetiba tweet " ko pgy sane dgn nazirul ke? "
 and i was like
 " woiiiii. Aku pgy dgn family lah. Haha" .
@iejam_akito tweet " ouh ye ke,, btw nazirul pon kt f. hill gak,,"
and me " ha. Mana kau tahu ? Kau txt dgn dia eh ?"
so aku terus text Nazirul tanya dia kat mana. dia kata kat Bunglo The Glen. waktu tu mana lah aku tahu kat celah mana The Glen tu. pahtu jalan ah cari jalan tu. rupa-rupanya kalau nak pergi Glen, kena jalan dekat jalan gelap. yeah, memang best. aku dah text Nazirul cakap tak nak ah pergi, seram. haha. pahtu terpaksa jugak ah aku redah jalan gelap tu. ok lawak gila, waktu redah jalan tu, aku on call dengan Nazirul, aku suruh dia teman aku. ahah. pahtu aku lariiiiiiiii sampai ah tempat ada cahaya sikit. sampai Glen aku dah mengah-mengah. jumpa parent dia kejap then aku gerak dengan dia jalan-jalan kat pekan. nak pergi pekan tu kena redah jalan gelap lagi tapi nasib baik ada teman. haha. malam tu lepak tepi jalan, jalan. lepak, jalan, lepak, jalan pahtu berhenti kejap dekat kedai. hot drinks and French Fries. ok dekat kedai makan ni ada cerita lawak tapi budak budak tak boleh dengar tak boleh baca. lepas lepak tu aku dengan Nazirul dah janji nak turun dekat padang Fraser Hill Golf Club sebab nak pegang rumput. haha. pecah masuk kot. sepatutnya tak boleh tapi kami nakal. then lepas dah jalan dekat padang dia, kitorang jalan balik bunglo pulak. malam tu aku tido dekat bunglo dengan dia. sampai bunglo pukul 1 lebih kot. pahtu layan movie pulak sampai pukul 5.22a.m baru tido.

bangun pagi gosok gigi mandi, sementara tunggu dia mandi, aku gerak Paddock dulu, tempat tunggang kuda. ok SUMPAH AKU SUKA KUDAAAA! dan unicorn. kenapa lah unicorn tak wujud -.- jumpa family aku kat situ kejap then balik bunglo balik. bunglo dengan Paddock dekat je kot. then pergi memanah dengan Nazirul. haha. best moment ever. dah lah first time memanah. mula mula beli 10 anak panah je. then tambah lagi lima sorang. haha. best best best gila. sumpah nak memanah lagi ! lepas dah memanah, lepak kejap dalam 10 minit then aku dah kena balik. mcam sedih gak ah nak tinggalkan dia. sob sob sob. lepas ni dah tak jumpa lagi. so itu sahaja, lepas tu the rest day dengan family :)

gambar dengan Nazirul takda sebab malam tu aku terpaksa menyerahkan iPhone kepada bonda. agak sedih ah takda gamba dengan dia tapi takpe ah.

i described this face as extremely-excited-face tapi @MizzYasmin kata ni muka orang gila. haha

hashtag forever alone

ni tempat aku dengan Nazirul makan. sebelah Golf je

Fraser Hill Gold Club

Paddock. KUDAAAA !

extremely-excited-face

still excited. bukan muka takut ok

memanah, bang bang ! 

oh saja upload gamba ni, aku jadi hero betulkan tayar kereta. weee.

girl in pink masterpiece pic 

ma momma and poppa

:D

sedih lepas ni dah susah nak jumpa kawan-kawan. sedih dah tak boleh lepak lama-lama. sedih dah tak dapat jumpa girlfriends selalu. sedia lepas ni dah takda istilah "classmate", lepas ni 'lecturemate". sedih sedih sedih sedih. banyak memori aku kat MRSM KUALA KUBU BHARU. pahit manis masam tawar semua ada. i am actually crying while typing this. i miss my friends already. selalu fikir agaknya macam mana lah kehidupan lepas SPM. bla bla. kawan lepas ni ada ke yang sama. argh :/
dear kawan kawan, gud luck in your life :'D


p/s: sorry kalau ada typo 

3 comments

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers