Vlog di Geneva, Switzerland (Part Two)


posted by Hadri Aziz

No comments

Assalamualaikum salam sejahtera !

Semalam satu hari berhempas pulas menggunakan aplikasi Vegas Pro untuk mengedit video semasa di Geneva.  Dah lah baru pertama kali guna Vegas, haha. pastu tiba-tiba tengah buat laptop buat masalah, pastu terpaksa mula balik, rasa macam nak mencarut gila gila ah waktu tu. tapi akhirnya siap jugak walaupun video tu jadi buruk.

maaf ye ada gambar yang terlalu laju dan ada suara yang tak berapa nak dengar.
lebih baik tengok kat youtube baru nampak sikit . nah link, hamek kau !


..more..
Geneva Part One

~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers