Stronger > Sri Pentas !


posted by Hadri Aziz

No comments

Assalamualaikum dan Salam kuat !

Yehaaa, tadi aku pergi ambik hadiah yang aku dapat daripada 8TV Quickie. Seerti yang anda tahu, aku dapat CD album Kelly Clarkson iaitu Stronger.Untuk dapatkan hadiah tu, aku kena pergi ke Sri Pentas Utama di Bandar Utama , Damansara yang jauh nun di sana. Adoy, rumah aku dah la kat Sabak Bernam, nak kena pergi jauh-jauh semata-mata nak ambik CD tu, so aku decide nak duduk di rumah sepupu aku kat Puchong lepas amik CD. Seprti biasa, bapak aku bawak kereta. ada aku, dengan dua orang lagi adik aku. Actually ada tiga orang tapi yang sorang lagi tu tak menetap kat Puchong sebab dia kena balik rumah hari ahad ni nak sunat. heheh.


Pening gila cari Sri Pentas. huhu, tu la, mana pernah pergi sana selama ni. Setakat lalu je. Pusing punya pusing, jumpa stesen minyak, ayah aku tanya orang kat steten minyak ue.


 Akhirnya jumpa jugak. Aku dah excited sangat sebab tak sabar nak amik CD tu. haha.


Masuk seri pentas je terus WOOOOOOOW sebab pertama kali masuk jugak. kakak kaunter pertanyaan tu suruh pergi kat tingkat 3 untuk amik CD tu. Aku ada tersempak dengan Karam Sing Walia (betul ke eja nama?) tapi buat tak tahu je. haha, sorry tak minat. masuk pejabat 8TV aku jumpa sape ntah. ingat muka je, tak ingat nama. Dia mintak Kad pengenalan aku nak buat pengesahan.


yessss, waaaa, lama nak tunggu dia buat pengesahan. nah, CD Kelly Clarkson. best, best, best sgt! masuk kereta aku terus pasang. Thanks again 8TV :)

~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers