Random #NonsenseTalkThatTalkThing


posted by Hadri Aziz

No comments

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia !

ok, ini post sangat random. sangat sangat random. almaklumlah sekarang pukul 5 pagi tak boleh tidur tetiba otak meluntahkan idea-idea bukan-bukan. haha. 

so, nak bercerita sikit kot, pasal apa pun tak tahu. haha. macam ni la, aku tak pernah pun cerita kat sesiapa pasal siapa yang aku suka, siapa yang aku cinta. ha, sudah, mula lah nak bercinta-cinta ni. haha. emm, tak payah nak terpesong daripada cerita tadi ok. so, aku tak pernah berani pun nak cerita kat sesiapa, biar pun kawan baik aku, kawan sekelas, kawan gila-gila, kawan makan sedangkan dengan kucing aku pun aku tak pernah confess siapa yang aku suka. ha. rasa tak sedap bila cerita pasal ni sebenarnya. tak biasa lagi pun. rasanya sejak dari sekolah rendah lagi aku tak bercerita pasal ni. 


aku sibuk bercerita kat sini boleh pulak kan? haha, takpe, bukan aku nak cakap pun siapa dia. aku suka luaran dan dalaman dia. tak kesah la dia cantik ke, gemuk ke, aku lebih pentingkan dalaman. hati tu lagi penting. tapi dia dah cukup sempurna bagi aku. cantik. haha, geli lah zul cakap macam ni. geli geli geli. dah la, aku patut berhenti. lain kali aku cuba lagi, haha. peace out !

~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers