Main Tangkap Gambar (PhotoShot) #3


posted by Hadri Aziz on ,

No comments

Assalamualaikum dan Salam ceria. 

wah, dah lama rancangan MTG ni tak bersiara kan. wahahah. kelas gitu, dah macam pengacara ada rancangan sendiri pulak. haha. ok, sumpah syok sendiri kan. mahu kena makan kaki kalau aku cakap ni depan orang lain. hahaaa

okay, dah tahu kan, bila ada MTG je mesti tengah bosan tunggu ayah jemput kat maktab sebab usually ayah jemput lepas pukul 4. orang lain dah balik pukul 12.30 lagi. tinggal lah beberapa makhluk tuhan kat maktab yang sunyi dan serba puaka tu. aku pulak duduk merayau meroyan sekeliling asrama sambil mencari teman hidup. haha. last-last dah bosan pergi balik bilik then keluarkan kamera. nasib baik dah charge. lepas dah puas beraksi sakan deoan kamera aku pergi merayau meroyan lagi. lepas dah bosan ue aku tengok koperasi bukak, so aku pun menjejakkan kaki ke koperasi kerana perut dah menangis meminta di isi petrol tapi malang nya duit dah lesap. so lepak-lepak je lah dengan akak koop. pastu aku mintak mak cik yah as know as makcik dobi belanja aku roti. wahhhh, sungguh heaven dapat makan. haha. thanks mak cik :D lepak-lepak-lepak sampai lah bapak aku datang. The End :D sila lah enjoy jamuan gambar kat bawah ni. 


frust. tunggu driver company lambat sangat. eh, tunggu ayah
lambat sgt 

iklan Olympus. "belilah olympus, terbaik wok" *suara seksi lady gaga

Everybody Hurts by Arvil. best :D sila-sila lah Youtube
lagu ni 

O.O.O.O.O.O ingat lagi tak blajar kat tadika mcam mana nak sebut 'O'?
nanti cikgu suruh buat mulut cenggini. 

haha, first time cuba buat rambut. burukla, botak lagi senang kan. =.=

bersiap sedia untuk mengalami kejutan rasa Biskut Jacobs
Oatmeal. 

andddddd YUMMMM. ahahh. nanti aku nak bukak syarikat iklan la.
boleh buat duit sambil bersuka ria. haha. 

:/

kuku kotor, pagi tu ada ujian seni. first time dalam sejarah
cikgu suruh melukis then guna poster colour untuk
ujian. pergh, payah. lukisan semut aku jadi alien kot.

Mini Snicker. Hungry? Grab me bebeh.

Mini Snicker sebelum dimakan

Mini Snicker selepas dimakan. er, dah macam buat eksperiment
pulak. bhahaaa xD

muka nak bajet feeling je. kan. kan. xD 
TIDAK, saya tak suka papa dan mama razzi. (Paris Hilton say)

This is my current favourite song. super love it. video klip
dia terbaik :D
ok, the end lagi. kali takda video sebab waktu tengah main tangkap gambar ni memory dah nyawa-nyawa ikan. :D

~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers