Dating ? :)


posted by Hadri Aziz

2 comments

Assalamualikum dan salam satu ceria ibarat kanak-kanak ribena terlebih ceria :)

Hari Sabtu yang lepas aku keluar dengan kawan aku, Shamsul Aiman. heeeeeeeee~
Aku balik Kelantan hari Khamis lagi, then bapak aku cakap dia nak pergi Kota Bharu hari Sabtu. Aku dah excited gila, terus call Shamsul tanya dia free tak hari Sabtu tu. And yes he's free. Haha, mula-mula ingat nak main bowling tapi macam ramai orang then serabut gila. Aku sampai KB Mall dalam pukul 2.30 petang, dia sampai dalam pukul 2.50 macam tu kot. lama gila tunggu dia. Aku dah melilau satu KB Mall dah. haha

Mula-mula cari tempat nak makan sebab perut dah
menyanyi lagu Negaraku. eh? Lagi pun
Shamsul tak makan dari pagi lagi, Kesian dia.

Pastu jalan-jalan melilau sebab tak
tahu nak buat apa. Tgk kat bowling
ramai gila orang. 

Pastu sesat sampai kat luar sebab nak
cari topup. pergh, sengsara gila.
Kredit aku habis hari tu sebab call
Shamsul je, dia takda kredit nak
balas mesej. 

Pastu beli topup kat 7 Eleven.
dah terlanjur sampai tu beli
la Slurpee. heee. Pastu lepak kat
mana ntah, ada pasang cerita
Green Hornet. layan kejap. ehehe

Pastu, er, melawat tandas. Bhahaha

Then datang tempat bowling lagi. Pusing-pusing, sebab ramai
sangat orang, terus bla jalan-jalan lagi.

Melepak kat luar, tunggu abang dia datang amik dia.
Bapak aku dah tunggu dah, dia
jalan-jalan kat KB Mall kejap. Dah 30 minit tunggu,
masuk dalam Mall balik cari Aiskrim McD.
Aku belanja dia :) Then drama
kami berdua di KB Mall berakhir di hadapan kedai McD .

Random nonsense picture T___T
Best sangat laaa. haha, walaupun aktiviti yang kitorang buat sangat membosankan. ha. Dapat gak lepas kan rindu kat dia. ekeke. rindu la classmate yang lain. rindu suasana dalam kelas. bukan suasana dalam kelas dengan cikgu, tapi tanpa cikgu. hahaaa. muah muahhhhhh 


~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

2 comments

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers