Yo !


posted by Hadri Aziz on

2 comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera yo!

Selamat hari minggu ! Yeah, minggu ni aku balik cuti rumah Ahmad Mustafa Sulaiman [he's my best friend!].
Nak balik rumah tapi bapak aku balik kampung, so alang-alang menyeluk gula-gula dalam bekas, aku balum semua gula-gula yang ada. errrrr
Siapa ingat lagi dulu Mus ada datang rumah aku ? Angkat tangan, *bunyi cengkerik. grrr, tu dia post yang lame. jika anda suka Klasik Nasional, baca post lama tu keyh. eh, apa kaitan ?

Yeah, semalam berjalan-jalan sekitar rumah dia.
First time oh pergi minum kat Kedai Kopi. Aku mana pernah tahu oun wujud KK kat Malaysia ni. Mana la aku pernah dengar yo! haha. 
Majalah percuma di KK. eh, tu menu.

First time minum cappucino. Mus sumpah batakj. haha.
Gurau je! 
Random pic kat KK, ada air terjun. huuuuuuu. 

First time jugak pergi iCity. Selama ni mana pernah pergi. Duduk dekat bawah tempurung jajahan Sabak Bernam je. Berkilau-kilau mata aku pergi iCity. 
Bola ajaib. Yeah, bola ni tilik masa depan. Tak percaya?
pergi iCity sendiri T__T
Pokok ajaib bercahaya.

showing my teeth to the camera. ada pakcik ue dah pandang
pelik kat aku. nak je aku cekik-cekik pakcik ue. haha

Merry Christmas Puasa. Yeah

p/s: Malam ni pergi clubbing pulak boleh mus ? bahahahaha


~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

2 comments

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers