Selamat Hari Raya


posted by Hadri Aziz on

6 comments

Assalamualaikum salam satu Kaya Raya di hari Raya!

OK, aku nak try buat post serius, so, be serius! 

Kepada yang sedang membaca, tak kira mak dara, datin, datuk, cucu, cicit, rakan-rakan, guru-guru, ibu ayah, makcik pakcik, datuk, mat rempit, bakal ayah, bakal ibu dan semua laaaaa.

Sempena Hari Raya yang bakal menjelma pada tahun 2011 ini, saya Zul Hadri ingin menyusun 10 jari saya  sekali dengan kuku-kuku di jari memohon maaf jika ada terkasar bahasa, jika ada saya bermuka-mukaan macam joker dalam cerita Batman disebabkan sedang marah atau tension, jika saya dengan sengaja memerli korang, jika saya ada melakukan perbuatan yang mungkin menyinggung hati korang yang merah, jika saya ada buat apa-apa lagi salah tak kira salah tersebut sekecil zarah atau sebesar alam. Ampun kan saya.
Maaf Zahir bin Batin.
Sekali lagi saya ucapkan Selamat Hari Raya. Selamat bergembira di hari yang mulia tersebut.jangan lupa ya, bagi yang berkemampuan, sila-sila lah ringankan tangan memberi DUIT RAYA kepada kanak-kanak bawah umur macam saya. Niatkan dalam hati untuk bersedekah. :)

Poster Raya 2011. ececece, siap ada poster lagi. GLAMOR LA AWAK =.=
ikhlas daripada ZUL HADRI BIN ABD AZIZ :D

~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

6 comments

  1. anasazmi

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers