Main Tembak Gambar (PhotoShot)


posted by Hadri Aziz on

2 comments

Assalamualaikum salam 1suka ria. lalalalala

oh ya, saya dah start cuti. mana-mana yang tak start cuti tu kirim salam je kat dia ek. mwahhaha,. eh dah, berlagak lebih-lebih, nanti orang cuti, kau bersekolah!

Kitorang start cuti semalam lagi. pukul 12.30 tengah hari dah oleh balik. tapi ayah aku amik lambat sikit. pukul 4. tengah bosan tahap gaban tunggu ayah sorang-sorang dalam bilik, aku keluarkan kamera berkuasa tinggi aku then main tembak-tembak sorang-sorang. *puiiiiii (bunyi pistol ni, paham!)

entah mcam mana tiba2 stail ni kuar.

nak duit raya. nak jadi kaya raya mayaaaaa. T_T

Pandangan tajam.

Senyuman itu sedekah. ha, bnyak kan
bersedekah di bulan puasa ni . pahala banyak *bebel
ketepi. aku nak pengsan. oooooooooooooh 

L.O.S.E.R

Put your TWO up !

erh

saya suka ini. !

gambar ala-ala penyanyi. konon tarik suara.

"ha ye, nak apa makcik? nak kawin kan anak
makcik dgn saya? oke, bgus !"

muka macam homeless. 

Passport. haha, pale hotak hang !

Arvil kata "cucu, SMILE yea! "
er, merepek je aku ni. tak tahu apa tujuan aku sebenarnya. bhahaha. 


~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

2 comments

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers