Keluar Lagi ! Keluar Merayau Lagi ! :D


posted by Hadri Aziz on

1 comment

Assalamualikum dan salam 1 Malaysia !

Yeah, Yeah, Yeah. Malan tadi keluar lagi dengan Ahmad Mustafa b. Sulaiman. 

Mula-mula kitorang pergi Bukit Raja. Dekat atas bukit tu kitorang jumpa Raja Segala Alam, er, merepek!
haha, tak la. Jusco Bukit Raja. Mus, raja segala ANIME pergi beli CD Naruto. whoaaa, ni dia kat sebelah aku tengah melayan Naruto. Murid-murid, cakap "hai abg mus". cepat ! cakap ! grrrr
Lama gak kat dalam kedai Speedy ue. Mus duk belek-belek kat bahagian Anime. Aku pulak duk ber-terruja. Tenggok CD lagu Beyonce aku jerit WHOAAA, tgk CD Selena Gomes aku jerit WHOAAA, then nampak CD Glee aku jerit WHOAAAA. Jerit je lebih, buat excited je, tapi tak beli. hahaha *tunjuk poket. *buat muka sedih. *menangis. sob, sob. haha xD
Pastu pergi McDonald. Apalagi, Zul Hadri, Raja McFlurry mesti la nak makan McFlurry. Sumpah, kalau nampak McD je wajib nak beli McF. Kalau tak beli nanti nasib aku jadi macam ikan paus terdampar atas katil. oeh?
Jalan-jalan lagi then nampak kedai cenderahati. Nampak bapak Angry Bird, apalagi, aku ngan Mus teruja macam kanak-kanak umur 3 tahun nampak hantu, eh? Nampak hantu jerit macam kena histeria kan. err, apa-apa jelaa. asalkan kitorang menjerit. oke?
Then pergi Popular. The End.
Taklaaa, cerita tak habis lagi. Mana boleh cerita dah habis kalau takda watak dalam cerita yang mati. kan?
Dah la, gurau je, jangan nangis lagi.
Oh yeaa, kemudian kitorang pergi minum-minum kat Pak Li Kopitiam. Aku minum Tiramitsu Ice Blender. yessss!
Then pergi McD lagi, beli French Fries. McFlurry saje tadi tak cukup nak menambahkan berat badan aku.
Then pergi pulak kat kedai Upin Ipin. aku ngan mus berphotoshot dengan Upin Ipin. Oh, sungguh peramah mereka berdua.
Perkenalkan, kawan baru aku. Jumpa kat Bukit Raja

Chocolate drink. Mus yang punya. Kali ni dia dah tak batak.
ekekek

Tiramitsu Ice Blender. heee, sory ea gamba senget,
saje nak uji kemampuan kepala korang menyenget 90 darjah

Pak Li Kopitiam

Mus dengan kawan-kawan baru kitorang. Yeaaaaa.
sila lompat adik-adik kesayangan abg! T_T

Oh, perasan tak kepala Kak Ros kena pancung. kesian. sob2

alhamdulillah, Kak Ros dah kembali sihat :D
p/s: weyhhh, esok dah nak balik maktab doe. duh, jom nanges lagi! uhuk3

~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

1 comment

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers