Hilang ingatan ?


posted by Hadri Aziz

Comments Off

Assalamualikum, salam satu belog.

Fuhh, penat duduk atas kereta hari ni.
Hari ni bngun awal gila, kul 6 pagi lagi. Sempat lagi kejut ayam suruh dia berkokok. Erk? Kul 6.30 dah gerak pergi Shah Alam. Daddy ai ada mesyuarat, so, dia buang anak2 ngan isteri dia kat Plaza Alam Sentral. Kul 9 lagi dah smpai kat plaza. Memang kosong la, yang ada cuma mamat mamat dan makcik2 bangla yang tengah bersihkan plaza. Mak aku sempat lagi tidor kat KFC, ada meja kosong ueee. Aku ngan adik2 aku apa lagi, menjelajah la plaza ue. Siap naik turun eskelator yang x bergerak lagi. Plaza tu dah macam taman permainan!


kan3, sumpah kosong. tu kaw nampak mamat bangla. nampak? nampak?
mak aku sempat lagi try kerusi urut ni. kena bayar oh. 


tengah duduk dekat eskalator, bukan berdiri. bahaya berdiri kat eskalator, nanti terjatuh baru tau -.-

Perenggan dua, huh, kami sekeluarga kecuali ayah yg pergi meeting main BOWLING! oh yeah! Aku dah lama x main bowling. Adik2 aku lagi ah tak penah main. So aku jadi ah dorang punya jurulatih T____T Jurulatih tak terlatih ue. Susah nak jumpa jurulatih yang main bowling bola masuk longkang. Haha. Adik aku yang perempuan tu pulak macam dua tiga kali je tak masuk longkang. Hahah. Memang gegar ah kawasan bowling ue dengan gelak tawa kitorang. Sebelah lane kitorang ada se-family. Ayah dorang siap ckap "ce tengok anak makcik (dia panggil mak aku makcik, heiii, panggil la datin, hahah) sebelah ni, ank dia sporting jee". Dia cakap macam tu sebab anak dia malu2 itik. Itik pun tak malu goyang kan ponggong dia kat tempat umum. Paham? Ko tak boleh malu. !

jurulatih pasukan bowling Malaysia. 
muka penuh berahi. er, excited actually.

cara dia baling bowling mmg best. pndai aku ajar. hahaha xD

Dlam kul 1, ayah aku dah habis meeting. So kitorang kena balik. Oh plaza tersayang, ai x nak tngalkan uuu. =.=' Kitorang terus gerak pergi kelantan.

Tadi dalam perjalanan, mak aku cerita, ada seorang anak murid dia ni hilang ingatan disebabkan kemalangan. Isk, dia naek motor, kena langgar dengan lori. Alhamdulillah dia tak mengalami sebarang kecederaan berat. Tapi malangnya dia hilang ingatan. Cikgu2 termasuklah mak aku dia dah tak ingat, tak kenal. Apatah lagi kawan baik dia. Ilmu2 semua pun hilang. MasyaAllah. Dia ni macam dapat kehidupan baru ah. Macam best je kan. Dosa lama semua hilang. Eh, jom pergi hilang ingatan! (hentak kepala kat dinding xD) hahah. Apapun, all my prayer goes to him, er or her. Mari ramai2 doakan yang terbaik untuk dia.


~*Sehingga Jari Bertemu Dengan Papan Kekunci Lagi*~
Zul Hadri Abd Aziz. 

Google+ Followers