2 minggu ;]


posted by Hadri Aziz

Comments Off

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.
haiiiiiiiii, hahaha, baru semangat nak hupdate belog membakar, padahal dah lama dah cuti setat. xD
tahu-tahu je la aku ni, malas oh. T____T

Okeeeeee, meh sambung berceritaaaa. Dua minggu ni aku sangat sibuk. ceyh, haha, pelik pulak bila guna perkataan sibuk, ce guna perkataan busy, kan oke sikit,. hahaha.
Minggu pertama ni aku jadi 'pekerja full time'.
yeaaayh, nanti nak kena buat kajian kat Universiti Malaya. kau nampak takk? Gempak oh siap bekerjasama ngan UM nak buat projek. haha. T____T
Kau hengat gempak sangat ke hape?
dah ah nanti kena jadi parasit kat rumah orang, kena menumpang, sepanjang hayat tak penah kenal pun dia. tetiba je ayah bagi cadangan suruh tinggal rumah dia, dekat sikit denagt UM. senang nak jalan kaki pergi Fakulti Biosains kat UM ue. duuh
Then minggu kedua pulak jadi 'pendatang asing' kat Langkawi., Oh yeaaaaaah, nak bercuti weeeeeeh, BERCUTI. Nanti pergi kat Langkawi, aku nak speaking, boleh?
Muka pun dah macam orang negro dah, so, no worries la orang cakap aku ni orang melayu bajet cakap omputeh. hahaha. erk, tak payah la nak merepek kat Langkawi nanti, baik aku guna bahasa Ayahanda kita jeeeeeeeee. kan, kan, kan.
Tak sabar oh nak pergi langkawi, nak beli cokelat, nak beli cokelat, nak beli cokelat, nak beli cokelat, nak GEMOK. erk? hahaha. takpe, tak gemoksss punya kan. kan. kan. Nanti sumpah aku nak balun Dark Cokelattt. grrrrr, jaga kau cokelat, sumpah aku lenyek kau doe. *muka gangstaaaa

 

p/s: grrrrrrrrrrrrrrr . penyakit ape merebak kat aku ni. skarang ni slalu jeeeee taip huruf last panjangsssssss-panjang., =.=
doktor, tolong rawat ai. ai takut. T___T
okebai

Google+ Followers