Konsert Michael Buble.


posted by Hadri Aziz on ,

Comments Off

Assalamulaikum dan salam sejahtera.


grrr, frust gila siot. aku nak pergi konsert Michael Buble. Nak pergi jugak. Tak kira.
Tp malang betol harga tiket sumpah mahal gila. Anak orang terlebih kaya je dapat pergi tahu.
Sumpah nak nagis dohhh, ahaha, dah ah zul. emo pulak. grrr, nah, baca blog ni, tgk bape juta harga tiket dia. dah ah dia janji nak kasik gembak, bombastik dan macam2 la dia punya konsert nanti. konsert Justin Bibir pun x mahal. ok paham, konsert JB tak mahal sangat sebab dia budak-budak lagi. bawah umur. Michael Buble lagu tua dan heeeeebat! Kalau tak silap CD Michael Buble pun mahal gak.
Tu saja, nak pergi beremo lagi. tp masih tak puas hati. harap-harap ada la anak orang kaya yang pergi sana rakam video sepanjang konsert tu nanti. tak kan tak mampu nak beli camcoder, murah je. =)

p/s. sejak bila aku minat MB ni. ahaha,. tp sumpah minat gila. =)


Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

Google+ Followers