Archive for January 2011

Konsert Michael Buble.


posted by Hadri Aziz on ,

Comments Off

Assalamulaikum dan salam sejahtera.


grrr, frust gila siot. aku nak pergi konsert Michael Buble. Nak pergi jugak. Tak kira.
Tp malang betol harga tiket sumpah mahal gila. Anak orang terlebih kaya je dapat pergi tahu.
Sumpah nak nagis dohhh, ahaha, dah ah zul. emo pulak. grrr, nah, baca blog ni, tgk bape juta harga tiket dia. dah ah dia janji nak kasik gembak, bombastik dan macam2 la dia punya konsert nanti. konsert Justin Bibir pun x mahal. ok paham, konsert JB tak mahal sangat sebab dia budak-budak lagi. bawah umur. Michael Buble lagu tua dan heeeeebat! Kalau tak silap CD Michael Buble pun mahal gak.
Tu saja, nak pergi beremo lagi. tp masih tak puas hati. harap-harap ada la anak orang kaya yang pergi sana rakam video sepanjang konsert tu nanti. tak kan tak mampu nak beli camcoder, murah je. =)

p/s. sejak bila aku minat MB ni. ahaha,. tp sumpah minat gila. =)


Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

Kemana Zul Hadri Nak Menghilang?


posted by Hadri Aziz

Comments Off

Salam Sejahtera.

sob2, *lap air mata jap*.
Baik, kembali ke pentas utama, esok hari Selasa bersamaan 4/1/2010 ( eh, hari ni lahkan. dah pukul 12 lebih) saya akan kembali pulang ke Maktab tercinta. ceyh, ayat skema, macam mintak penampar tahu.
Jadi lepas ni memang takda masa la nak update blog, kecuali bila ada cuti atau lebih dikenali pulang bermalam.
mungkin sebulan sekali.
Jadi, nanti jangan pulak tertanya-tanya kenapa anak Abd Aziz ni senyap je, dah letak jawatan ke?
Jadi, Jadi, Jadi? ok itu je, kita bersiaran langsung kat rumah aku pulak.

sekarang ni tengah kelam kabut, kecoh nye macam ayam dapat telor, eh, mana ayam dapat telor, ayam bertelor la. kelam kabut nak kemas barang, ha, amik kau Zul, aku suruh kemas awal taknak. nak layan makwe Twitter ngan Facebook gak. ahah,. sudah-sudah, nak pergi sambung berkemas./
jumpa lagi beberapa lama lagi.

ha, jangan nakal-nakal kat rumah. nanti I lempang sorang nak! okebai



Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

Dapatkan Majalah Galaxie sekarang!


posted by Hadri Aziz on ,

Comments Off

Salam Ceria.

angkat tangan siapa yang dah beli Galaxie Magazine Bumper Issue. apa? tak kenal majalah Galaxie, meh sini aku cepuk! ahah. Tak payah nak suruh aku erita apa tu majalah Galaxie, sebab dah terang-terang namanya MAJALAH. ha, sudah, dah start merapu.

wajib bergambar dengan subjek yang sedang dibincangkan.

naaah, muka depan. mesti lah tunjuk muka kan, tak kan nak tunjuk bontot.
eeiu, tak senonoh anak Abdul Aziz ni.

ha, rugi kalau x beli, harga asal iaitu RM5, tapi korang dapat lebih.. ahaha,. lebih kurang 50 poster artis-artis pujaan hati korang di muatkan dalam satu majalah yang tebalnya lebih daripada biasa.

sedikit gambar artis pujaan artis ku . em, takda la minat sangat.
gambar yang paling besar je minat. yang lain hiasan semata-mata.
Kulit majalah dia siap ada kalendar lagi, ada muka-muka artis pujaan kita-kita. Tapi siapa sanggup nak koyakkan majalah ni kan., siap ada yang beli dua majalah ni nak koyak kan gambar-gambar ni. aku tak mampu nak beli dua, x berday kuasa,

Sekian sahaja iklan.
bagi yang tak beli majalah ni lagi, pergi beli cepat. kalau tak beli nanti... errrr, nanti.....rugi. lepas dah baca satu isu, mesti nak baca next isu. addictive, entah pil khayal apa dia sumbat dalam mata aku.
eh, sudah-sudah, pergi beli.!


Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

2011. berat badan dan twitter?


posted by Hadri Aziz on

Comments Off

Salam Terhotmat.


Sebelum aku bebel panjang-panjang, aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru buat semua yang sedang membaca. Dan buat dunia yang semakin panas dan semakin tua, selamat hari lahir buat mu., eh? dunia ni lahir bila? ok sudah, ni bukan kelas sains, bukan kelas mathematik. Ni tempat orang merapu macam tak hengat dunia.

Kembali ke pentas utama,
Benda pertama sekali yang aku harapkan pada tahun yang teramat mulia ni adalah untuk menurunkan, dan menjaga berat badan aku. wuuu, aku tak nak berlaku lagi kes alat timbang berat badan aku menipu dan mendustakan tuan nya sendiri. tak guna punya alat timbang berat badan. Bunyi agak pelik, ada lelaki nak jaga berat badan, tapi ini lah aku!
nak kurus macam Paris Hilton. boleh kan.?


Kedua, aku nak tweet aku mencecah 10000. ha gilo, tweet sekarang baru 4491 (tepat pukul 1pagi, 1.1.2011) macam mana nak cecah 5 angka. ahaha. mimpi je la Zul Hadri, but nothing is impossible kaaaan. =) [p/s: kepada yang belom mempolow tweet ku, sila buat demikian jika sudi, yang tak sudi duk diam saja]

ketiga, aku nak kahwen. ahaha. abaikan ni. angan-angan semata-mata. umur tak cukup lagi.

keempat, ini saja buat demikian waktu. otak menjadi hitam di malam hari akibat, errr, akibat tahun baru. hotak mu zul, takda kaitan. nanti bila-bila otak menjadi ceria dan segar kembali, akan ku teruskan perjuangan menaip di medan blogger.com. Perjuangan ini akan menumpahkan darah yang bewarna merah, bukan darah yang bewarna biru macam dalam cerita Putera Katak.

sebelum anda memangkah halaman blog ini, jom sama-sama tadah tangan agar 2011 dan tahun seterusnya membawa manafaat dalam kehidupan kita. di samping itu, doakan jugak berat badan aku turun. wakakak


Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

Google+ Followers