Sebuah Apresiasi


posted by Hadri Aziz

4 comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

*ucapan penghargaan di bwaha sekali, sila skip baca bebelan ni kalau malas baca*

waaah, serius gelabah tadi nak ambik result SPM PMR. [excited beb nak amik Sijil Pelajaran Malaysia] grrrr.
aha, dalam perjalan ke Kuala Kubu Bharu, aku pasang mp3 kuat-kuat, then nyanyi cam orang hilang setengah akal, fuhh~ naseb baik tak hilang setengah akal tu kaaan.
adik aku kat sebelah dah pandang semacam kat aku, tahu la dia tak dapat nak merasa keseronokan hilang setengah akal..

muke risau, eeerk,
Tengah seronok hilang setengah akal, Mustafa call aku, dia sampai awal sikittttt, dia ada cakap.
Salam Zul, kau dapat 8A, yaaay, (gambaran semata-mata)
aku dah la tengah gelabah, teros jadi gelabah sampai tak hingat dunia,. uhuh. lepas gelabah, tarik nafas dalam-dalam kemudiaan tukar mood 'Polis'. teros soal siasat Ahmad Mustafa b. Sulaiman. [baik kau ckap mus, mane kau dpat maklumat rahsia kerajaan ni? ha! ha! tahu kau gelabah]

Sampai je maktab, terus pramugari jemput aku, eh, Rodiah la,. keh3, sama-sama excited,. siap berpelukan lagi, eh x da la.., almaklum, dah lama tak jumpa. Rodiah terus bawak aku masuk dewan, nak ambik result. Jumpa cikgu itu, cikgu ini. Lepas dah amek result jumpa ibu ngan ayah. Ibu terus peluk, then ayah pulak peluk. Rasa nak gigit je ibu ngan ayah aku ni tanda aku sayang mereka.! ggggr

siapa nk tgk muke excited aku dgn slip keputusan, angkat tgn! oh , ramai gile angkat tgn.!
boleh tunjuk gigi je, kalau tunjuk mata nanti ada yg tak tido malam. sekian.
Apapun, bertrilion Terima Kasih buat tenaga pengajar MRSM KKB terutama guru-guru yang mengajar saya, guru homeroom saya dan tak lupa juga guru-guru yang pernah ajar saya, ibu bapa saya yang tak henti-henti memberi tekanan udara yang selamat buat saya tanpa memberi tekanan yang boleh membawa kepada stress, rakan-rakan yang sentiasa membantu guru-guru saya menyumbat buku teks dalam kepala otak terutama BFF saya, adik-adik saya,.
Buat mereka yang sentiasa doakan saya dan rakan-rakan, rakan-rakan Facebook, rakan-rakan Twitter.
Tak lupa jugak buat penulis buku teks, dan buku rujukan, terutama penulis buku rujukan Sains sebab ajar saya bende yang takda dalam buku teks tapi masuk PMR.
Juga buat ayahanda Cikgu Kefli yang tersayang sebab rampas phone saya beberapa hari sebelum PMR, sekurang-kurang nya takda mesej yang ganggu masa belajar saya,!
Terima Kasih banyak-banyak buat segala-galanya!

p/s: panjang gile aku taip,. pergh. boleh masuk Malaysia ZulHadri Book Of Record ni!


Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

4 comments

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers