Saya suka makan Dadah!


posted by Hadri Aziz

No comments

Assalamualaikum, Salam Sejatera!
eh tungu, jangan berhenti baca, saya bukan penagih dadah yang bodoh, yang mengisap heroin dan sebagai nya saya cumalah seorang penagih dadah yang comel dan berhati mulus yang ketagih dengan COKELAT  (cukup zul,!!)
Percaya atau tak, disaat tengah menaip ni, tangan budak yang comel dan berhati mulus yang ketagih dengan COKELAT ni masih menggatai-gatai menyuap cokelat dalam mulut budak yang comel... (eh sudah,, merapu meraban je)
sambung cerita,,
kebiasaannya atau bak kata orang kampung saya 'usually' bila balik maktab saya akan membeli satu bar besar cokelat Cadbury. Kalau tak beli boleh mati kebuluran dalam bilik. Kalau tak mati kebuluran saya akan menerima nasib
sebegini 

.

jom lelehkan air liur,, perkenalkan Miss Dairy Milk (oh mengancam)


usually saya tak beli dairy Milk, mesti beli Black Forest, atau yang ada kacang ke. ape ke,.

but the most feveret chocolate that i like is..........

DARK CHOCOLATE!

Ramai kata Dark Chocolate pahit, tak sedap dan macam-macma la, tapi lidah saya tetap menyebut SEDAP!. anda patut cuba
=D

p/s: dapat upah RM100 daripada syarikat Hershey's sebab promote Dark Chocolate mereka,, hehe. Gurauan semata-mata

Truly:-

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers