Masalah Elektrik dan......... KL


posted by Hadri Aziz on

No comments

Salam sejahtera warga Blogger sekalian.

wah, hari yang sungguh merunsingkan. Semalam, rumah no45, taman intan jaya SAHAJA tidak berelektrik. Ingatkan satu Perumahan Gelap Gelita rupa-rupanya satu rumah je. setelah berjam-jam menjadi penyiasat tanpa upah, akhirnya punca dikenalpasti. erm, rupa-rupanya Fius kat luar terbakar. Pukul 6 ptg contact TNB.. 2 jam setengah kemudian baru ahli penyelamat TNB datang. TNB pulak tak bley nak baiki. adesh.. bergelap lah malam tuh. Kata encik TNB, kerja baiki ni kena contact pakar!. owh.. ok encik TNB. trima kasih.
esok nye(pagi yerk), bangun pukul 8*.. (aku dah solat subuh ea).
terbangun pun sebab terdengar ade orang cina tengah membaiki, ok. aku akui aku terlalu excited nak ade bekalan elektrik. 10 minit selepas aku bangun, tiba-tiba terasa angin kat atas kepala *jerit(elektrik dah ada)
terus berlari ke laptop lalu di hidupkan.
then mak pulak panggil, mak bagi phone ngan charger. nak charge lah!!.
dalam pukul 10 nanti insyaAllah akan bertolak ke KL. nak amik barang kata bos(en aziz.)


p/s: kepada para meminat, jumpa saya di Sunway Piramid (haha, bajet jep)

Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers