Fuhh~~~


posted by Hadri Aziz on

No comments

Assalamualaikum salam sejahtera.
Panas sungguh hari ni.
owh ya, tadi aku baru je lepas pergi melawat sekolah lama (SMK Tunku abdul Rahman Putra).
ada hari kantin KOWT.
Adelah gak jumpa dua tiga orang kwan kelas lama, ada yang aku kenal muka tapi nama tak hingat, ada gak yang nama hingat tapi muke lupe. (isk-isk-sik, si tua yang nyanyok ini.)
Muke pun dah berubah. ada yang macam ateromen(ultraman), yang macam SpongeBob pun ade gak. erk merapu je.
hah, yang paling geram sekali, KAWAN AGAK BAIK aku dah lupe kat aku. adesh, meh sini aku perah otak kau. hehe
Semoga jumpe lagi yerk. Tadi tak dapat lama, sorie sangat.


 Truly:-

Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers