Help!! I'm drowning.


posted by Hadri Aziz on

No comments

 Greeting to all.
adesh, malu sungguh hari ni.
hmm, macam ni ceritanya
Hari ni satu keluarga aku plus mak sedara aku sorang pergi bermandi manda di Air Terjun.... (entah apa namanya) kat kampung aku.
air kat sana dalam sesangat. ade gak kawasan yang cetek tapi si zul yang degil nak gak mandi kat tempat yang dalam uh. sedang asyik bermandi-mandi tetiba termasuk kat tempat yang teramat dalam, mungkin 9 inci lebih tinggi dari kepala aku. adesh, dalam gelabah tuh tak boleh pun nak menjerit TOLONG! naseb baik ayah aku kat sebelah ternampak anak nye yang degil sedang terkebil. sempat selamat kan aku. roh aku hampir keluar daripada badan ni.terasa bdan aku tak cukup besar. (menjerit, "ibu nak kal-si-um")
tapi memang best yang teramat lah mandi di sana walaupun ade kenangan pahit di sana. tapi jangan risau, kenangan pahit tuh dah di convert menggunakan computer 90an ni menjadi kenangan manis. software mahal tuh.!

p/s:rasanya ni first time membebel sepanjang ni.!


 Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers