Pelancaran Album Pertama


posted by Hadri Aziz on

3 comments

Salam Alaik.
Hari ni saya nak berangan-angan.
Firstly, saya nak ucapkan ribuan terima kasih buat Paris Hilton kerana sudi melancarkan album pertama saya.(dah start keluar awan angan-angan)


Album saya bertajuk 'The Musician' kini sudah boleh didapati di pasaran AWAN KHAYALAN.
Harga Permulaan RM20 sahaja. Murah bukan?
Rugi betul saya tak dapat hadiri majlis tersebut.
Kalau tak boley jumpa paris kan3. 
hehe..
Sudah lah tuh, nanti jadik karangan pulak.
-Khayalan Tamat-

p/s: agak nye bila lah aku bley jumpa Paris.



Truly:-

Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

3 comments

  1. Anonymous

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers