Muka saya Macam Jet Li


posted by Hadri Aziz on ,

2 comments




Salam..
wah, besarnye kat atas nih.
Dah macam poster pulak.
Hmm, hari ni saya nak cerita sikit tentang MyHeritage.com.
Buat pengetahuan, saya tak tahu apa sebenarnya laman web ni.
main bukak je.
haha.
tetiba terjumpa application Celebrity Collage dan Celebrity Morph.
Alang-alang sudah terlanjur, saya cuba satu persatu.
PERTAMA saya cuba Celebrity Collage. Dengan C.Collage, saya boleh tahu muka saya seperti muka artis yang mana.
Based on C.Collage kat atas.
Muka saya paling iras dengan Jet Li.
Hmm

KEDUA saya cuba Velebriti Morph.
mmm, tak dapat nak jelaskan macam mana application ni.
Tapi saya suka.
lihat ini










teringin nak cuba.
Klik di sini:-
Celebrity Collage
Celebrity Morph


p/s: selamat mencuba..
(kanapa setiap kali saya buat mesti ada artis india,huhu)


Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

2 comments

  1. Anonymous

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers