Homeeee


posted by Hadri Aziz

No comments

Salam,
Syukur..
dapat gak update blog..
Selamani mendiam sebab aku balik kampung..
ade Kenduri Kesyukuran lah itu lah...
Tup-tup esok dah nak balik maktab..
Tapi aku tak tahu lah..
Badan dah naik bintik-bintik merah ni..
Bak kata orang tua, kena chicken Pox..
huhu, habis lah kena cuti lebih...
kalau boleh tak nak sangat dapat MC..
nak Blik maktab..
Ada program Minggu Aktiviti...
No study...
Rugi aku tak dapat sumbang apa-apa kat homeroom atau kelas ku..
itu pun kalau aku dapat MC kan3..
Doa-doakan lah tak dapat..
hehe, mane boleh.
doktor mesti kasi MC coz takut berjangkit kan....
Apalah Nasib Ku............



Truly:-

Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers