My Last Post Before Balik Maktab


posted by Hadri Aziz

No comments

Assalamulaikum,
Hum, Maybe this is mylast Post before balik maktab, atau maybe sempat lagi nak berblogging esok yea.
.(jgn zul, mahu mak kaw menengking)hehe
Before anything happen, aku nak tinggalkan beberapa pesanan

FIRST-
kat maktab tuh bukan senang-senang boleh online..
ada masa gak..so, kalau ade yg tinggalkan komen atau apa-apa jua, aku mintak maaf kalau tak boleh nak respond dalam masa 24hours..
Mungkin mengambil masa sikit..
Lagi pun pelajar Form 3 ni terikat sikit, no more kelas sains computer n macam-macam lagi lah yg tak boleh..
Asyik COS je (cream of student, cara belajar kat MRSM KKB, juga dikenali sbgai belajar berkumpulan, tapi para guru-guru yang menetapkan kumpulan).
insyaAllah nanti saya curi-curi masa nak update blog..
ok..

SECOND-
Ni pulak tentang Flash Content kat blog ni..
Kalau korang perasan, kat atas ni ada Widget flash (susah tuh nak buat) hehe
dalam tuh ada comment box..
nampak kan3..
di maktab saya tuh program semua lama-lama belaka(maktab ku ketinggalan zaman). so, agak susah saya nak balas komen atau reaction dari korang semua...
maka dengan itu, gunakan lah kotak kuning di sebelah ni..
ok..

THIRD-
bye lappy, mespes, fesbuk, twitter (maybe boleh update2), bloggy, rakan2 blogger kuwh,
dan semua-semua lah..
huhu..

p/s: keje sains ku terkena air..adush., kena wat semula...




Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com


Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers