Saya pun berharap Begitu, .


posted by Hadri Aziz

No comments

Salam..
Saya pun berharap Begitu, ..
gambar di bawah ni dirakam di atas meja guru, kat kelas aku..
bunyi nye macam guru dah merajuk atau x suke masuk kelas lagi..
bukan lah aku nak ckap kelas kitaorg ni kena blacklist, juz beberapa guru je yg touching coz kitaorg x siap keje skolah... agak nye R..
hehe.. kami bukan budak nakal yea, kami juga bukan berprotes..
kami cuma mahukan pelajaran yg tenang..



Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com


Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers