jalan2..


posted by Hadri Aziz

2 comments

Salam Sejahtera..
Picture-picture ni merupakan sambungan update yg lepas...
tetibe pulak rajin nak menghupdate blog..
hehe...
ape-pun, layan je photoz2 yag sengal nie..





menggatal2 muncuba cermin mata di sana(nanti sakit mata baru taw)

 






nie burung palik terkecik dan tercomel skali..
penat aku kejar burung ni..susah giler..
nasib baik x de org nampak aku berlari-larian macam kanak-kanak riang kat sane..




burung ni sgt cantik kan..kan..kan..




betik tuh busyuk sangat... dah lame sgt ditinggalkan kowt.
ksian burung tuh cirit birit makan papaya busuk ye...




merak....




hah!! ni lah tujuan aku dtg sini..
nak makan daging flamingo..ehehe..
x de lah, aku  mmg minat sgt-sgt-sangaaaaaaaaaaat ngan burung ni...
dah lah comel, seksi pulak tuh..
hehe



merak ni jumpe kat tepi kolah flamingi..
merak ni sgt pandai. kate merak tuh die blajar kat oxford..
hehe, before kitaorg dtg situ, merak tuh x bukak lg die punye kain..(ups)
bile dah sampai tu, terus di buka kain nye seluas-luas yang boleh....
yang paling best, merak ni boleh posing2 lagi dpan kamera ni yea..
hehe





bangau oh bangau...erkgh(serak)
ni bangau warna merah, merah sgt macam warne darah tuan hamba..(aish)
geram btol tgk burung ni...
i kan suke warne merah..huhuhu



ni sekor lagi merak sesat




adik aku tanye: abg, ni ape
aku: bangau dik
adik ku: ni ape
aku: bangau dik
adik ku: ni ape!!!!
aku: (berdiam)
adik ku: ni ape ( menjerit sampai satu taman bergegar!!)




kenangan bersama bangau
hehe









american next top model









mengenang cerita seribu tahun lalu














phewiit...









pahlawan ku, pergilah berjuang utk bangsa...... haaaahaaaaa...









model separuh masa..














ai..ai capten
i can't hear you... ai.. ai capten












                                                      p/s: gambar yg teramat buruk coz gune phone...lupe nak bwak kamera!!
Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com


2 comments

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers