I have learn new things..


posted by Hadri Aziz

No comments

 Aku sudah belajar bende baru.. yay!


     -Hospital merupakan tempat mengeratkan Silaturrahim..-
Hum, selama ini aku x tahu pun yg hospital ni merupakan tempat mengeratkan Silaturrahim.
Yang aku tahu, hospital ni tempat tunggu org sakit2 je..
hehe..
Baru2 ini, sewaktu aku melawat nenek aku.. tak sangka pulak ramai orang menambah kawan kat situ ye..
hum, ape-ape ajelah orang tua-tua ni..

   p/s: Hum, ini je lah yg aku dah belajar...
kalau aku ade belajar ape-ape lagi.. nanti aku update yer.!!!


Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com


Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers