Layout kuwh!!


posted by Hadri Aziz

8 comments

Salam Alaik..

terlebih dahulu saya minta maaf kerana terpaksa menukar layout blog saya..
heh..
bukan apa..
tadi saya tertekan sumething...
tak tahu pulak apa itu..
habis terbuang layout lama..
Cabang nak masuk layout Home Sweet Home tapi x boleh pulak..
file kat tempat saya download tuh missing..
puas cari kat merata tempat..
keliling averest saya mencari.. lautan darah pun saya tempuh...
(ceyh, over pulak... saja nak tunjuk kesungguhan ..hehe)



layout kali nih nampak pelik sangat ..
sbb adik saya yang pilih..
terpaksa lah ikut2 niat dia kan..
hehe.

hum..owh ya.
i really need ur comment about layout nih!1
tHanx

p/s: layout kuwh..huhu..
o.O


Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com


8 comments

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers