Topaz Da Raja!!


posted by Hadri Aziz

No comments

owh ya..
terluper pulak nak g taw..
dgn bangga nyer.
Homeroom TOPAZ telah berjaya bergelar juara....
Topaz Memang dasar gempak...
Kalau kowang nak tahu...
dari tahun lepas lagi Topaz bergelar juara yg sah dan kekal...
ceh3, Bangga siot biler namer Topaz di umumkan.....
owh tidak, terlupa pulak owang kat luar saner yerk.....
kalau nak tahu, Homeroom tuh macam rumak sukan ah..
tak tahu lak naper MRSM style macam tuh yerk..
ehehe...
hurm, Glory2 topaz.....
Topaz mmg gempak.....
tahun depan aku janji nak bolot lagi piala Pusingan tuh....
 Owh ya, jangan dengki Emerald, Sapphire ngan Ruby the last..
ahaha..
wei!!, kejam dowh aku...
mengutuk pulak ..
hehe


Dalam Otak!!
Tahun nih Homeroom kecik aku.. Topaz C dah berjaya memvbolot 3 hadih..
ahaha.... mmg homeroom kecik aku patut digelar pembolot bersiri..
jghn memain ngan kami... yer r.. semester lepas kita org dah jatuh kecundang yer.. n skunk kami nak naik setinggi gunung everest ... owh,,, go topaz c.. go.. go..go...
ku yakin topaz mampu...

hehe, tgk lah sapew kepala Topaz C...
akan ku julang name topaz c serta ibunya.. Cikgu Suriani....



Truly:-
Zul Hadri B Abd Aziz
http://budak-skolah.blogspot.com

Leave a Reply

komen komen komen :D

Google+ Followers